ახალი კლასები, ახალი სიცოცხლე!




ექსპერიმენტორიუმი



    



ილიაუნის სამეცნიერო პიკნიკი










საგზაო მოძრაობის იმიტაცია






პროექტი 
"მოძრაობა სიცოცხლისთვის"




























 



 


დისტანციური სწავლება!- სწავლება საზღვრებს გარეთ!!!







            


                 სპორტი , სპორტი , სპორტი



               
სპორტი ქართულად და ევროპულად ! 
როგორ ჩავერთე ETWINNING-ში ?
  ჩაერთე შენც და ნახავ რა მაგარია მასწავლებლობა ! რა მაგარია ითვინერობა, ამბასადორობა, საერთშორისო პროექტის ავტორობა! 
ამჯერად დიდ სტადიონზე ერთმანეთს ვერკინებოდით N4, N7 და N20 სკოლის პირველკლასელები! დეტალები გაინტერესებთ ? გადადით ჩანართში ცხოვრება ითვინინგში 

 
თ ასომ რა დააშავა?



არაფერი , მშობლებსაც ჩვეულებრივ ვეპატიჟებით, კოლეგებსაც და დირექციასაც
ვხსნით თ ასოს

აბა , მოგწონთ ეს ლექსი?
ფართოდ გავხსენით ანბანის კარები


უკვე მეშვიდედ ვატარებ გაკვეთილს, ვცდილობ ყოველთვის განსხვავებული ვიყო. ვფიქრობ გამომივიდა. 54 აციმციმებული თვალი,  რომ შემოგყურებს და მადლობას გიხდის, ესეიგი გამომივიდა!

გაკვეთილის გეგმა იხილეთ გეგმების განყოფილებაში
ჩემმა თემამ გაიმარჯვა მე იტალიაში ვესწრები კონფერენციას!
2016 წელი 15 სექტემბერი





დაიწყო 23 -ე სასწავლო წელი , ძნელია პირველ კლასთან მუშაობა, მაგრამ სიძნელეს ვინ გაქცევია, ახალი ინტერესი , ახალი ბავშვები, ახალი იმედები, ახალი წინააღმდეგობები და ახალი  გამარჯვებები!, წინ გამარჯვევევისკენ!




































მსოფლიოს საოუკეთესო 3 ათას მასწავლებელს შორის მეც ვარ!!! 
         მე MICROSOFT მასწავლებელი ვარ!!!
მასწავლებლის საქმიანობის პოპულარიზაცია

მასწავლებლის სახლმა მასწავლებლის საქმიანობის პოპულარიზაციისთვის გამოაცხადა მოსწავლეთა ნახატების კონკურსი ჩემი საყვარელი მასწავლებელი. ჩემმა მოსწავლეებმაც მიიღეს მონაწილეობა ამ კონკურსში. მართალია ვერ გავიმარჯვეთ, მაგრამ
გამოფენაზე ჩვენც დაგვითმეს ადგილი:)

 გზა დაგვილოცე  !
ასე გავაცილე ჩემი 4ა კლასი! ჩემი ერთ-ერთი საუკეთესო გამოშვება. მიყვარხართ, მეამაყებით, მჯერავს მწვერვალებს დაიპყრობთ!



შევარდნაძის გარდენიე



უდიდესი სიამოვნებაა ზურა შევარდნაძის გარდენიეს ნახვა . ულამაზესი ყვავილები, ულამაზესი დიზაინი. ჩემი მეოთხეკლასელები  და მათი მშობლები ვერ დარჩნენ გულგრილნი ამ სანახაობის მიმართ. ყვავილებიც შეიძინეს. ახლა ისღა დაგვრჩენია საკუთარ ბაღს ოდნავ მიმსგავსებული სახე მივცეთ. არაა ახლა ეს მიზანი ადვილი მისაღწევი! მაგრამ არც მასწავლებლობაა ადვილი! 

დედამიწის დღე და eTwinning
დღეს დედამიწის დღეა  2016 წლის 22 აპრილი.  და ჩვენ საერთაშორისო პროექტის "შევამკოთ მსოფლიო ყვავილებით" წევრებმა: ქ.რუსთავის N4 საჯარო სკოლის 4ა კლასმა ხათუნა ყოჩაშვილის ხელმძღვანელობით , N7 სკოლის მე- 4 კლასმა თათია ბექაურის ხელმძღვანელობით და N20 საჯარო სკოლის მე-4 კლასმა ირმა ოსიტაშვილის ხელმძღვანელობით , კონფერენცია გავმართეთ. სადაც დატვირთული გრაფიკის მიუხედავად მაინც გამონახეს დრო და გვეწვივნენ სტუმრები. პროექტ ითვინინგის კოორდინატორი საქართველოში ქ-ნ ხატია მატკავა. უღრმესი მადლობა ქ-ნო ხატია ამ ჟესტისთვის !!! ეს ჩვენი პატარებისთვის და მათი მშობლებისთვის დიდი სტიმულის მომცემი იყო! ისისნი ითვინინგში კიდევ უფრო წარმატებული საქმიანობისთვის ჩაერთვებიან!
ასევე ჩვენ გვერდით იდგა N4 საჯარო სკოლის დირექტორი ბ-ნ მამუკა ხამხაძე! უღრმესი მადლობა ბატონო მამუკა, იმისათვის , რომ რამის 24 საათიანი სამუშაო გრაფიკიდან გამოყავით დრო და ჩვენს გვერდით, თქვენი მოსწავლეების გვერდით იდეგით , უსმენდით მათ ნააზრევსა და საქმეებს. ჩვენ მაქსიმალურად შევეცდებით ველგან ღირსეულად ვატაროთ მეოთხესკოლელის სახელი!!!
ჩვენ გვერდით იყო N20 საჯარო სკოლის დირექტორი და მეგობარი ქ-ნ ირმა იჩქიტიძე ამჯერად საკუთარი სკოლის მეოთხეკლასელლებისა და პედაგოგისა მხარდასაჭერად! მადლობა თქვენ ამისათვის!
ჩვენს გვერდით იყო ითვინინგის ტრენერთა ტრენერი ქ-ნ ხათუნა ციხელაშვილი და ჩვეულ რიტმში ეხმარებოდა მასწავლებლებს განურჩევლად სკოლისა. მადლობა ამისთვის ხათო , ჩემო მწვრთნელო და მეგობარო!
მადლობა ყველა მშობელსა და მოსწავლეს აქტიურობისათვის, რომელსაც ჩვენ აგერ უკვე 7 თვეა ვახორციელებთ!
მადლობა ჩემს კოლეგებს თათია ბექაურსა და ირმა ოსიტაშვილს ერთობლივი მუშაობისათვის იმ სასიამოვნო წუთებისთვის რომელმაც ამ ლამაზ წუთებამდე მიგვიყვანა!!!



მათემტიკის სამოდელო გაკვეთილი





ჯიპრაიდმა დაიწყო საკუთარ პროექტში ჩართული მასწავლებლების გაკვეთილების გადაღება. რა თქმა უნდა მეც ჩავერთე ჩემს მოსწავლეებთან ერთად. ჯიპრაიდმა ეს გაკვეთილი თავის მეთოდურ ვიდეოთეკაში შეინახა და პადაგოგებს უზიარებს . ვისაც ამ გაკვეთილის მასალები გაინტერესებთ შეიხედეთ გაკვეთილის გეგმების ჩანართში. 2016 წლის თებერვალი
















eTwinning-ჩემი მომგებიანი ლატარიის ბილეთი



ამ დღეს ითვინნგმა და მისმა კოორდინატორმა ქალბატონმა ხატია მატკავამ 10 ითვინერი მასწავლებელი დააჯილდოვა პერსონალური კომპიუტერით. მათ შორის მეც!!! უბედნიერესი ვარ ! მადლობა ითვინინგს, მადლობა ჩემს 4ა კლასს, მათ მშობლებს და ,რაღა თქმა უნდა, ჩემს პატარა პრეზენტატორებს კესოს, თორნიკეს,ლიზის! ჩვენი პრეზენტაცია საუკეთესოდ აღიარეს!


0 коммент.:

Отправить комментарий